پرینترهای سه بعدی جدیدترین کفش ورزشی آدیداس راساختند

دوشنبه 23 آذر 1394
12:58
نمکی

در ماههای اخیر اخبار و مقالات بسیاری را در رابطه با تولید محصولات مصرفی و خدمات پزشکی با استفاده از تکنولوژی پرینترهای سه بعدی شنیده ایم که بخشی از آن مربوط به تولید کفش های ورزشی برندهای معتبر همچون نایک و آدیداس است.

ویژگی ها و مشخصات فوق العاده کفش ورزشی آدیداس ساخته شده با پرینترهای سه بعدی

جدیدترین کفش ورزشی برند آدیداس تولید شده با پرینترهای سه بعدی به قطع یکی از بینظیرترین محصولات چاپگرهای سه بعدی در عرصه پوشاک و کفش است.تصویر کفشی که مشاهده می کنید می تواند گویای راحتی و دقت در طراحی و تولید ان باشد.
جدیدترین کفش ورزشی آدیداس

جدیدترین کفش ورزشی آدیداس با پرینترهای سه بعدی ساخته شد

این کمپانی تولید کفش آلمانی که از سال 1920 آغاز به کار کرده است حالا تصمیم دارد با استفاده از تکنولوژی پرینترهای سه بعدی جنبه ی دیگری از راحتی در کفش های ورزشی را به نمایش گذارد.
کمپانی چینی Shining 3D مجری اصلی طراحی این کفش ورزشی فوق العاده راحت با پرینترهای سه بعدی است.براساس گفته ی های مدیر این طرح هدف اصلی در تولید کفش جدید ورزشی آدیداس با پرینترهای سه بعدی حذف و کنار زدن برخی محدودیت ها در طراحی کفش با قابلیت متفاوت است.
کفش ورزشی جدید آدیداس

ساحت بهترین کفش ورزشی جدید آدیداس با پرینترهای سه بعدی

پرینترهای سه بعدی EOS M280 بهترین و جدیدترین کفش ADIDAS را ساخت

برای تولید این کفش ورزشی از پرینترهای سه بعدی EOS M280 استفاده می شود که با بهره گیری از حرارت دادن پودرهای فلزی پروسه تولید لایه زیرین کفش انجام خواهد شد.
پرینترهای سه بعدی تولید کننده کفش

پرینترهای سه بعدی تولید کننده کفش جدید و فوق العاده آدیداس

این فرآیند با استفاده از این دسته پرینترهای سه بعدی پایه اصلی تولید کفش هایی با لایه های زیرین باریک اما چندین برابر مقاوم تر از نمونه های دیگر است.

زیره جدید کفش آدیداس

ساخت زیره جدید کفش آدیداس با پرینترهای سه بعدی

کفش ورزشی جدید آدیداس

لایه زیرین کفش ورزشی جدید آدیداس ساخته شده با پرینترهای سه بعدی

در نتیجه این محصول به دلیل استفاده از فلزات بازیافتی در پروسه تولید یکی از کفش های ارزشمند خواهد بود چرا که با صرف هزینه ای بسیار کم تر نسبت به تولیدات مشابه و بهره گیری از فناوری هماهنگ با حفظ محیط زیست تولید خواهد شد.


[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمک آباد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]