فال روز یکشنبه 15 آذر 1394

شنبه 14 آذر 1394
22:19
نمکی
فال روز یکشنبه 15 آذر 1394

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز یکشنبه 15 آذر ماه 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال روزانه ، فال امروز 15 آذر 94

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما زیاد طاقت ندارید و به نمی‌توانید کمی‌ صبر کنید؛ اگر یک نفر به قول‌هایی که بهتان داده است عمل نکند، عصبانی هم خواهید شد. شما نمی‌توانید بر اعصاب خود مسلط شوید، مگر اینکه به احساسات افراد دیگر نیز توجه کنید. یک بار که که انگیزه‌های آنها را شناختید، راحت‌تر می‌توانید با آنها یکدل و همراه شوید و تنبلی و سستی را کنار بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال امروز 15 آذر 94 ، فال ماه تولد

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال ماه تولد ، فال نمناک

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین خرداد ماه

شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می‌رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می‌دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی بگیرید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال نمناک ، فال سایت نمناک

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین تیر ماه

ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال سایت نمناک ، فال شنبه 15 آذر94

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین مرداد ماه

خصلت آرام بودن و ثبات قدم شما باعث برنده شدنتان در مسابقه نمی‌شود، چرا که شما امروز خیلی حس رقابتی ندارید. شما معمولاً می‌خواهید کارهایی را انجام دهید که قبلاً تعهد داده بودید، برای اینکه برایتان خیلی مهم است که همیشه آدم قابل اعتمادی باقی بمانید. اما شاید لازم نباشد که این کارها را به خاطر بردن گوی سبقت از دیگران انجام دهید؛ اسم این کار رقابت نیست؛ فقط کاری را انجام دهید که فکر می کنید بهترین کار است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال شنبه 15 آذر94 ، فال

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین شهریور ماه

حتی اگر شما می‌دانید که احساسهایتان در مورد یک موضوع مهم چگونه‌اند، ولی هیچ راهنمایی ندارید که بتوانید احساساتتان را تبدیل به دیدگاهی کرده که تا مدتها تأثیر‌گذار باشد. نگه داشتن نقطه نظرهایتان پیش خود شاید به این روند کمک کند. اما دوباره اگر شما برای چیزهایی که می‌خواهید درخواست کمک نکنید، احتمال اینکه داشته‌های قبلی‌تان را از دست بدهید بیشتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین مهر ماه

شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین آبان ماه

شما معنای واژها و اتفاقاتی را که در زندگی تان پیش می‌اید را به خوبی می‌دانید اما نمی‌توانید تصمیم درست و به موقعی بگیرید بهتر است در این جنبه روحی تان تجدید نظر کنید. در این روزها یک نفع مالی بزرگی به شما می‌رسد بهتر است برای استفاده بهینه از این سود مالی با دیگران وارد مشورت شوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین آذر ماه

با وجود اینکه امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یک رژه با شکوه بهتر است که کار خود را شروع و انچه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روش تان با دیگران صحبت کنید به جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین دی ماه

یک روز شاد و هیجان انگیز منتظرتان است!! حتی اگر انتظارش را نداشته باشید. ارتباط ماه و اورانوس در پنجمین خانه تان یعنی خانه شادی و بازی باعث می‌شود که لذت وخوشی وارد زندگی‌تان شود، حتی اگر در برابرش مقاومت کنید. کلید موفقیت شما این است که آنی تصمیم گیری کنید؛ اگر بیش از حد برنامه ریزی کنید و اهل منطق باشید این روز شاد را از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین بهمن ماه

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 آذر 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 15 آذر 1394 برای متولدین اسفند ماه

شما باید از خواب و خیالات واهی تان بیدار شوید، به خصوص اگر در ماجراهای خیالی و رویایی و در سرزمین‌های دور و واهی گم شده باشید! شاید خود عمل رویاپردازی و خیال پردازی کار بدی نباشد، اما شما اکنون کارهای مهتر و جدی تری برای انجام دادن دارید و نباید به سمت این خیالات پر زرق و برق بروید. اما نباید امید خود را نیز از دست بدهید، فقط هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید، برای اینکه اعمال شماست که دیدگاه‌ها و افکارتان را آشکار می‌کند.


[ بازدید : 227 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمک آباد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]