فال روز انه_فال روز یکشنبه 1 آذر

يکشنبه 1 آذر 1394
14:56
نمکی

فال روزانه و پیش بینی برای اتفاقات روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره شخص

فال روزانه بر اساس ماه تولد و سیاره ی مربوط به شخص که همان سیاره ماه تولد میباشد پیش بینی میشود بیشتر این حدسیات و پیش بینی ها چینی بوده و این علوم بیشتر مخصوص این سرزمین کهن میباشد.

مشاهده فال روز در ادامه مطلب...


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین فروردین ماه

اگرچه شما آماده شده‌اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی‌شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدت‌تان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می‌کند دیدگاه‌های مناسبتان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی‌تان را برای وقت‌هایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین خرداد ماه

شما طوری در مورد خود حرف می‌زنید که انگار همه چیز خیلی عالی است، اما مثل اینکه مشکلاتی هم وجود دارد. شما خیلی با مسائل حاشیه‌ای و جزئی درگیرید که از حل کردن آنها هم اجتناب می‌کنید، بنابراین سعی کنید که چیزهایی که برایتان ارزشمندند را از دست ندهید. حتی اگر وسوسه می‌شوید که استراحت کرده و بقیه روزتان را با فکر کردن سپری کنید، ولی الان باید بر روی فهرستی که از وظایفتان تهیه کرده‌اید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین تیر ماه

شما امروز آماده یک جهش بزرگ هستید،‌ حتی اگر حس کنید که قبلا در مسیر قرار گرفته‌اید. موشک تقویت یافته انرژی شما آماده آتش است، اما بهتر است که اول مسیر خود را مشخص کنید. متاسفانه، شما ممکن است در نهایت به طور همزمان به فرصت‌های مختلفی و بسیار متفاوتی دست یابید که ندانید از میان آنها کدام را انتخاب کنید. با وجود این، انتخاب یک مسیر درست الان زودتر از ان که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین مرداد ماه

شما در این روزهای اخیر شکایت‌های و صداهای زیادی را از اطرافیان‌تان شنیده‌اید، که باعث ناراحتی شما شده است. اما شما به شخصی نیازمندید که به صحبت‌های شما گوش دهد، شما را درک کند و وضعیتی را که در آن قرار گرفته‌اید را درک کند. شما این موضوع را می‌توانید با شخصی که احساس صمیمت بیشتری با او دارید در میان بگذارید تا شما را در این مسیر یاری دهد. موسیق‌ های آرام و هم چنین موزیک‌هایی که دوست دارید می‌تواند تا حد زیادی باعث آرامش روحی شما شود تا شکایت و سخن‌های دیگران را فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین شهریور ماه

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین مهر ماه

توجه کردن به موضوعی که شما اخیراً آن را نادیده گرفته‌اید بهانه‌ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تکراری گذشته باعث می‌شود حالت فعالیت شما به گونه‌ای شود که شما فکرکنید که هیچ فعالیت غیر ضروری‌ای را انجام نمی‌دهید. اما اجازه ندهید که بیش از حد خودتان را با کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید محدود کنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اکنون شما باید به آینده نگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین آبان ماه

تا موقعی که در تمام روز کاملاً فعال و سازنده باشید، نسبت به خود و اطرافیان‌تان حس خوبی خواهید داشت. اما اگر کار خیلی زیادی هم انجام ندهید، باز هم می‌توانید به سرزنش‌های دیگران به خاطر عدم توجه تان پایان دهید. به یاد داشته باشید که راه‌های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. شما بدون اینکه مورد عینی و ملموسی برای ارائه دادن به دیگران داشته باشید باز هم می‌توانید به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین آذر ماه

امروز یک مسأله کوچک و خیلی کم اهمیت هم می‌تواند شما را شوکه کند. البته نسبت به قبل - زمانی که همیشه این گونه رفتار می‌کردید- شفاف تر عمل می‌کنید. با توجه به گفته‌های بالا شما باید زمانی را به تفریح کردن، عشق ورزی و کارهای هنری خلاقانه اختصاص دهید. پس حتماً از این فرصت استفاده کنید تا سیستم های عصبی تان آرامتر شوند. بهتان توصیه می‌کنیم که استراحت کرده و آرامش داشته باشید، ولی باید حواستان به روند کار نیز باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین دی ماه

شما امروز احساس می‌کنید که یک نفر با شما مخالف است و برضد شما عمل می‌کند، اما نمی‌توانید همین الان منشأ این مشکل را پیدا کنید. اگر دلیل این کار رفتار خودتان بوده باشد، شما دوست دارید انها به جای اینکه زندگی شما را سخت کنند جلو بیایند و با شما حرف بزنند. راحت ترین راه حلی که به ذهنتان می آید شاید موثر نباشد. بنابراین شما قبل از اینکه جواب خود را پیدا کنید، باید خود را برای یک رقابت سخت آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیکتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری می‌توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 آذر 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه در روز 1 آذر 1394 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اکنون برای اینکه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمک آباد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]