خودرو میتسوبیشی اوتلندر2017+مشخصات
میتسوبیشی که زمانی فروشنده محصولات با شکوهی همچون starion ESI، 3000GT VR-4 و Evo ، بوده است ، تنها قالب گذشته ی خود را حفظ کرده است . با فشار بازار رقابتی و نبود شریک برای تولید ، میتسوبیشی مجبور شد که خط تولید خود را به کراس اورها ، میراژ ، لنسر و ... تنزل دهد. میتسوبیشی محصولات خود را با قیمت هایی بسیار پایین می فروشد نه قیمتی که درخور محصولاتش باشد ؛ اما این تولید کننده خودرو همچنان سرپاست و مسئولین این کمپانی به رشد فروش محصولات خود ، به عنوان سندی برای این ادعا اشاره کرده اند . آخرین نشانه های حیات به شکل اوتلندر 2016 جدید می آید که دستخوش تغییرات بی شماری در شاسی و کابین شده و قیمت آن هم از مدل 2015 آن ارزانتر شده است .
باز هم موتور V6 ...
به عنوان تنها کراس اور کوچک با برند ژاپنی ( به گفته ی سازنده ) ، با موتور V-6 سه لیتری با 224 اسب بخار ، خودروی شیک اوتلندر GT به نظر مستحکم می آید ؛ اگرچه در واقعیت شتاب آن در بزرگراه صرفاً به اندازه است و زمانیکه شتاب اوتلندرGT به آنجا می رسد ، با سروصدای پایین و نه چندان دلنشین ، به حرکت ادامه می دهد .
تیپ پایه ES ، تیپ متوسط SE و تیپ SEL با زه چرم - دو مورد آخر مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک AWD می باشد - توسط یک سلیندر 166 اسب بخاری تامین می شوند و با سیستم جدید CVT که اخیرا طراحی شده است ، همخوانی دارد . همانطور که حدس می زنید تمام خودروهای شاسی بلند با توان 166 اسب بخار و با کشیدن بیش از 1500 کیلوگرم وزن ، خودروهای کندی خواهند بود . ما به بررسی سنگین ترین مدل 4 سیلندر AWD ، SEL ، با وزن حدود 1600 کیلوگرم پرداختیم و معتقدیم که ارزیابی میتسوبیشی درست و این خودروی تنبل بین 2 تا 10 ثانیه می تواند از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برسد . به عبارت دیگر ، همیشه باید پدال گاز را تا جایی که میتوانید فشار دهید .
خودروی بی سر و صدایی که البته نتیجه ی 31 تغییر و تحول برای ساکت کردن عوامل سروصدای خودرویی است . حتی صدای بسته شدن درها هم با استفاده از درزگیرها و قطعات مختلف گرفته شده است .
هندلینگ نیز بسیار روان تر شده است. کارهای قابل توجهی برای سفت تر کردن بخش های مختلف ساختار انجام شده است . هنوز هم در مورد فرمان و پدال ترمز ، احساس کمبود می شود اما وقتی صحبت ساکت کردن سروصدا به میان است ، مهندسین میتسوبیشی حرف های زیادی برای گفتن دارند .
اگر تجربه رانندگی با مدل 2015 اوتلندر را داشته باشید این تغییرات را بهتر متوجه خواهید شد . فرمان جدید ، دوخت متضاد و پنل هایی با ظاهر مدرن که جایگزین مدل طرح چوب وحشتناک قبلی شد . دیگر تغییرات شامل دسته استراحت ساعد ، رویه ی پارچه ای سقف ، دکمه های دستی برای سیستم نمایش صوتی دلخواه و صندلی های ردیف دوم که به طرز قابل توجهی راحت تر خم و راست می شوند . و اما صندلی های ردیف سوم که حتی میتسوبیشی هم به آنها صندلی های "ضروری" می گوید !
اگرچه اوتلندر 2016 ارتقاء یافته مدل قبلی خود است اما به نظر نمیرسد که در بین رقبای خود حرف خاصی برای گفتن داشته باشد . یک مقایسه ساده می تواند موقعیت این اتومبیل را در میان رقبا به شما نشان دهد اما از هم اکنون میتوان گفت که اوتلندر ، از لحاظ بصری و پویایی به MazdaCX-5 و یا Honda CR-V نمی رسد . سال بعد که نسخه پلاگین هیبریدی سر برسد ، اوتلندر بخش دنج تر و جذاب تری از بازار کراس اور را در دست خواهد گرفت .
آرین موتور نماینده انحصاری محصولات میتسوبیشی از فروش ویژه خودروهای این شرکت خبر داد.
براساس اعلام آرین موتور تمامی محصولات این شرکت به صورت نقدی و اقساطی با سود واگذار می کند.
در این طرح قیمت خودرو اوتلندر 2017 با ارزشی معادل دویست و نه میلیون و 800 هزار تومان با پرداخت یکصد و 22 میلیون و 600 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به مشتری واگذار و مابقی در 12 قسط بدون کارمزد دریافت می شود.
منبع:تخت گاز
[ بازدید : 350 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]