خودرو میتسوبیشی اوتلندر2017+مشخصات

پنجشنبه 29 مهر 1395
17:08
نمکی

میتسوبیشی که زمانی فروشنده محصولات با شکوهی همچون starion ESI، 3000GT VR-4 و Evo ، بوده است ، تنها قالب گذشته ی خود را حفظ کرده است . با فشار بازار رقابتی و نبود شریک برای تولید ، میتسوبیشی مجبور شد که خط تولید خود را به کراس اورها ، میراژ ، لنسر و ... تنزل دهد. میتسوبیشی محصولات خود را با قیمت هایی بسیار پایین می فروشد نه قیمتی که درخور محصولاتش باشد ؛ اما این تولید کننده خودرو همچنان سرپاست و مسئولین این کمپانی به رشد فروش محصولات خود ، به عنوان سندی برای این ادعا اشاره کرده اند . آخرین نشانه های حیات به شکل اوتلندر 2016 جدید می آید که دستخوش تغییرات بی شماری در شاسی و کابین شده و قیمت آن هم از مدل 2015 آن ارزانتر شده است .


باز هم موتور V6 ...

به عنوان تنها کراس اور کوچک با برند ژاپنی ( به گفته ی سازنده ) ، با موتور V-6 سه لیتری با 224 اسب بخار ، خودروی شیک اوتلندر GT به نظر مستحکم می آید ؛ اگرچه در واقعیت شتاب آن در بزرگراه صرفاً به اندازه است و زمانیکه شتاب اوتلندرGT به آنجا می رسد ، با سروصدای پایین و نه چندان دلنشین ، به حرکت ادامه می دهد .

تیپ پایه ES ، تیپ متوسط SE و تیپ SEL با زه چرم - دو مورد آخر مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک AWD می باشد - توسط یک سلیندر 166 اسب بخاری تامین می شوند و با سیستم جدید CVT که اخیرا طراحی شده است ، همخوانی دارد . همانطور که حدس می زنید تمام خودروهای شاسی بلند با توان 166 اسب بخار و با کشیدن بیش از 1500 کیلوگرم وزن ، خودروهای کندی خواهند بود . ما به بررسی سنگین ترین مدل 4 سیلندر AWD ، SEL ، با وزن حدود 1600 کیلوگرم پرداختیم و معتقدیم که ارزیابی میتسوبیشی درست و این خودروی تنبل بین 2 تا 10 ثانیه می تواند از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برسد . به عبارت دیگر ، همیشه باید پدال گاز را تا جایی که میتوانید فشار دهید .

خودروی بی سر و صدایی که البته نتیجه ی 31 تغییر و تحول برای ساکت کردن عوامل سروصدای خودرویی است . حتی صدای بسته شدن درها هم با استفاده از درزگیرها و قطعات مختلف گرفته شده است .

هندلینگ نیز بسیار روان تر شده است. کارهای قابل توجهی برای سفت تر کردن بخش های مختلف ساختار انجام شده است . هنوز هم در مورد فرمان و پدال ترمز ، احساس کمبود می شود اما وقتی صحبت ساکت کردن سروصدا به میان است ، مهندسین میتسوبیشی حرف های زیادی برای گفتن دارند .

اگر تجربه رانندگی با مدل 2015 اوتلندر را داشته باشید این تغییرات را بهتر متوجه خواهید شد . فرمان جدید ، دوخت متضاد و پنل هایی با ظاهر مدرن که جایگزین مدل طرح چوب وحشتناک قبلی شد . دیگر تغییرات شامل دسته استراحت ساعد ، رویه ی پارچه ای سقف ، دکمه های دستی برای سیستم نمایش صوتی دلخواه و صندلی های ردیف دوم که به طرز قابل توجهی راحت تر خم و راست می شوند . و اما صندلی های ردیف سوم که حتی میتسوبیشی هم به آنها صندلی های "ضروری" می گوید !

اگرچه اوتلندر 2016 ارتقاء یافته مدل قبلی خود است اما به نظر نمیرسد که در بین رقبای خود حرف خاصی برای گفتن داشته باشد . یک مقایسه ساده می تواند موقعیت این اتومبیل را در میان رقبا به شما نشان دهد اما از هم اکنون میتوان گفت که اوتلندر ، از لحاظ بصری و پویایی به MazdaCX-5 و یا Honda CR-V نمی رسد . سال بعد که نسخه پلاگین هیبریدی سر برسد ، اوتلندر بخش دنج تر و جذاب تری از بازار کراس اور را در دست خواهد گرفت .

آرین موتور نماینده انحصاری محصولات میتسوبیشی از فروش ویژه خودروهای این شرکت خبر داد.

براساس اعلام آرین موتور تمامی محصولات این شرکت به صورت نقدی و اقساطی با سود واگذار می کند.

در این طرح قیمت خودرو اوتلندر 2017 با ارزشی معادل دویست و نه میلیون و 800 هزار تومان با پرداخت یکصد و 22 میلیون و 600 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به مشتری واگذار و مابقی در 12 قسط بدون کارمزد دریافت می شود.

منبع:تخت گاز


[ بازدید : 350 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمک آباد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]