طالع بینی عشق در هفته دوم مهرماه

پنجشنبه 15 مهر 1395
11:24
نمکی

طالع بینی عشق در هفته دوم مهرماه

اگر به دنبال طالع عشق خود در این هفته هستید می توانید از طالع زیر بهره گیرید و با توجه به ماه تولد ببینید که چه در انتظار شما است. چگونه کیهان بر زندگی عاشقانه شما تاثیر می گذارد؟ طالع بینی عشق به شما نشان می دهد که چگونه از عشق لذت ببرید و یک رابطه رمانتیک مداوم ایجاد کنید. طالع عشق خود را در اینجا بخوانید.

فروردین

اگر به دنبال عشق هستید آن را در جایی می یابید که اصلا انتظار ندارید. شخصی که همیشه نادیده می گرفتید اکنون به ناگهان فرد جالبی به نظرتان می آید. او رفتارهایی که همیشه در رویاهایتان تصور می کردید دارد. رفتارهایی که تا کنون در هیچ شخص دیگری ندیده اید. یک سورپرایز همین نزدیکی ها دارید و آن هم رفتن به مکانی بسیار خاص است.

اردیبهشت

انرژی امروز به روابط رمانتیک شما شور و هیجانی شگفت انگیز می دهد. حس می کنید که باید از هیچ تلاشی برای این عشق رمانتیک دریغ نکنید. او همان شخصی است که در رویاهایتان تصور می کردید با همان حرفه و قدرت. هر دوی شما جذب یکدیگر شده اید و می توانید زندگی مشترک موفقی در آینده با هم داشته باشید.

خرداد
اگر قرار است با شخصی قرار ملاقات داشته باشید منتظر یک شوک عمیق باشید. موقعیت سیارات این اتفاق را تبدیل به اتفاقی فراموش نشدنی می کند. رفتار شما تا کنون بسیار دوستانه و آرام بوده است. اما نظر او این است که شما فردی خشن و بی انضباط هستید که به خواسته های او کوچک ترین اهمیتی نمی دهید. با وجود تمام این ها لحظات بسیار عالی را خواهید گذراند.

تیر
امروز روز قراری است که مدت ها در رویاها تصورش می کردید. این شخص ممکن است به آداب معاشرت، حس همکاری و تلاش شما برای موفقیت اهمیت ندهد اما شما از تسلیم شدن در مقابل شخصی که می داند چه می خواهد لذت می برید.

مرداد
درست مثل دو اژدهایی که در آسمان پر ستاره به پرواز درآمده اند شما و معشوقه تان نیز خیلی خوب با هم کنار آمده و در کنار هم خوش خواهید بود. انرژی امروز احساسی را بین شما مشتعل می سازد که معمولا در فیلم ها و داستان های عاشقانه یافت می شود. با هم به جاهای مختلفی می روید و از کنار هم بودن لذت زیادی می برید.

شهریور
امروز فرصتی پیش می آید تا خودتان را به فردی که مدت هاست آرزویش را دارید نزدیک کنید. شاید زیاد از این کار احساس امنیت نکنید اما دلتان می خواهد احساسی که نسبت به او دارید را بروز دهید. پس از کاری که امروز غروب انجام می دهید پیشنهادات زیادی به شما خواهد شد.

مهر
انرژی امروز بین شما و عشقتان تنش ایجاد می کند. کارهای زیادی هست که سر راهتان قرار گرفته اما نه شما و نه عشقتان وقت کافی برای ترتیب دادن به آن ها را ندارید. قبل از خسته شدن و از کوره در رفتن بهتر است بنشینید و با هم درباره آن ها صحبت کنید. این کار به تنهایی بین شما دو نفر عشق و احساسی عمیق ایجاد خواهد کرد.

آبان
حس اشتیاق و علاقه عمیقی در شما بروز خواهد کرد به حدی که هرگز نمی توانید آن را نادیده بگیرید.اگر فردی جذب شما شود به هر قیمتی که شده با همان حس آتشینی که نسبت به شما دارد از دیوار یخی که بین شما فاصله ایجاد کرده عبور می کند حتی اگر لباس ضد شعله پوشیده باشید.

آذر
انرژی امروز در قراری که امشب دارید حد و مرز تعیین می کند. هر دو می دانید که حس عمیقی نسبت به یکدیگر دارید اما نمی دانید که تسلیم این احساس شوید یا این که رهایش کنید و مانع عمیق تر شدن آن شوید. هر دو شیفته هم شده اید و نمی توانید در مقابل این احساس خود مقاومت کنید.

دی
جو امروز نشان می دهد که در مسائل عاشقانه سوء تفاهمات زیادی رخ خواهد داد. ممکن است عصبانیت تان را روی نزدیک ترین و محبوب ترین افرادی که در زندگی دارید خالی کنید. آن ها هم تا حدی تحمل دارند. در نهایت هر دو از کوره در می روید و به مجادله و درگیری می پردازید. پس سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید. حتی شده برای امروز.

بهمن
امروز روز رقابت بین شما و محبوبتان است. هر کدام از شما فکر می کنید بیشتر از دیگری انرژی صرف این رابطه می کنید و سعی می کنید این را اثبات کنید. اما واقعیت این است که هر دوی شما به یک اندازه در روابطتان تلاش می کنید مشکل اینجاست که نمی خواهید به خودتان این را بقبولانید.

اسفند
شخصی از گذشته دوباره وارد زندگی تان می شود. میان شما و او هیچ ارتباط و احساسی وجود ندارد اما محبوب کنونی شما خود را درگیر این موضوع کرده است و حتی از روی کنجکاوی ممکن است با او روابط نزدیکتری برقرار کند.


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمک آباد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]