حکم اعدام پستچی متجاوز نقض شد

دوشنبه 19 بهمن 1394
0:14
نمکی

دادستان تهران از صدور حکم اعدام برای متهمی که با جعل عنوان مأمور پست به تهدید، سرقت اموال و تجاوز و تعرض به زنان شوهردار و دختران اقدام کرده بود، خبر داد و گفت: دیوانعالی کشور این حکم را نقض و برای رسیدگی مجدد به شعبه دادگاه ارسال کرد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان تهران از صدور حکم اعدام برای متهمی که با جعل عنوان مأمور پست به تهدید، سرقت اموال و تجاوز و تعرض به زنان شوهردار و دختران اقدام کرده بود، خبر داد و گفت: دیوانعالی کشور این حکم را نقض و برای رسیدگی مجدد به شعبه دادگاه ارسال کرد.


«عباس جعفری دولت آبادی» گفت: متهم «آ.ح» که در تاریخ 19 دی ماه سال 92 به اتهام جعل عنوان، تهدید، سرقت، تجاوز و تعرض به زنان شوهردار و دختران دستگیر شده بود، پس از رسیدگی پرونده اتهامی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اعدام محکوم شد.

وی ادامه داد: در کیفرخواست صادره برای متهم با عنوان اتهامی افساد فی الارض از طریق ارتکاب اعمال منافی عفت، تعرض و تجاوز به تعدادی از دختران و زنان شوهردار تقاضای مجازات شده بود.

دادستان تهران اعلام کرد: دادگاه طی ماده 286 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 نامبرده را مفسد فی الارض تشخیص داد و به اعدام محکوم کرد.

جعفری دولت آبادی خاطرنشان کرد: دیوان عالی کشور با ایراد نقض تحقیقات، پرونده را به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعاده کرد تا رسیدگی مجدد صورت گیرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتهای پیام/

[ بازدید : 268 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمک آباد است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]